پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده
سرخط خبرها

یاتا: اختلال در بخش هوایی انگلیس و لغو پروازها ادامه‌دار است

  • کد خبر: ۱۱۶۴۷۷
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
یاتا: اختلال در بخش هوایی انگلیس و لغو پروازها ادامه‌دار است
مدیرکل انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) پیش بینی کرد که مسافران بخش هوایی انگلیس در حالی که برای تعطیلات تابستانی خود آماده سفر می‌شوند با ادامه لغو پروازها و برخی از مشکلات این بخش روبرو خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از نشریه ایندیپندنت، مدیرکل انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) پیش‌بینی کرد که مسافران بخش هوایی انگلیس در حالی که برای تعطیلات تابستانی خود آماده سفر می‌شوند با ادامه لغو پرواز‌ها و برخی از مشکلات این بخش روبرو خواهند شد.

ویلی والش که مدیرعامل سابق شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز نیز می‌باشد، همچنین معتقد است که افزایش قیمت نفت به این معنی است که بدون شک قیمت بلیط هواپیما برای مصرف‌کنندگان گران‌تر خواهد شد.

طی روز‌های اخیر، بریتیش ایرویز اعلام کرد که صد‌ها پرواز تابستانی دیگر را لغو می‌کند چرا که اقدام قبلی برای کاهش برنامه پرواز‌ها با هدف کاهش اختلال کافی نبوده است.

این شرکت هواپیمایی در بیانیه‌ای اعلام کرد که "متأسفانه" کاهش تعداد پرواز‌ها ضروری شده است.

بر اساس این گزارش، ده‌ها هزار مسافر تحت تأثیر این اقدام برای لغو پرواز‌های فرودگاه‌های هیترو و گاتویک قرار خواهند گرفت.

والش گفت: فکر می‌کنم درست باشد که این لغو پرواز‌ها زودتر انجام شود چرا که این کار به خطوط هوایی و مشتریان آن‌ها اجازه می‌دهد تا با برنامه‌های اصلاح شده سازگار شوند.

وی افزود: من پیش بینی می‌کنم که مردم بتوانند راهی (مقصد سفر خود) شوند. معتقدم اختلالاتی وجود خواهد داشت، اما فکر نمی‌کنم در مقیاسی باشد که تا به امروز دیده‌ایم. معتقدم که راه‌حل‌هایی وجود دارد که به کار گرفته شده است.

صنعت جهانی هوانوردی دچار اختلال بزرگی شده است چرا که افزایش تقاضا برای سفر با کمبود نیرو در قسمت‌هایی مانند خدمه پرواز در خطوط هوایی، کارکنان فرودگاه و کنترل‌کننده ترافیک هوایی همزمان شده است.

هزاران پرواز لغو شده و بسیاری از مسافران مجبور شده‌اند چندین ساعت در صف‌های طولانی در فرودگاه‌ها منتظر بمانند.

در ماه مه، بریتیش ایرویز اعلام کرد که ۱۰ درصد از پرواز‌های خود را بین آوریل تا اکتبر لغو کرده است تا از لغو اجباری پرواز‌ها در روز حرکت جلوگیری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->